Farsi | English  
 

   جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


رضايي: از داورانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، استفاده نمی کنیم

زینال حسینی: استقبال از جام فجر بی نظیر بود

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیمه رازی ایران مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد/ برترین های جام هشتم

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


قضاوت‌ها در جام فجر قابل قبول بود
رضايي: از داورانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، استفاده نمی کنیم

رييس كميته داوران فدراسيون تكواندو گفت: از این پس افرادی که به زبان انگلیسی کاملا مسلط نباشند در رقابت های بین المللی و سایر بازی ها به کار گرفته نمی شوند.

به گزارش سايت فدراسیون تکواندو، رقابتهاي جام فجر و جام باشگاههاي آسيا با قضاوت داوران بین المللی کشورمان و برخی از داوران کشورهای آسیایی پیگیری شد که عملکرد آن ها از نظر رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو قابل قبول بوده است.

سیروس رضایی رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو در رابطه با عملکرد داوران بین المللی داخلی و خارجی رقابتهاي جام فجر به سايت فدراسیون گفت: خوشبختانه با توجه به بیشتر شدن تعداد تیم های حاضر در این دوره، مشکل خاصی از نظر قضاوت در بازی ها نداشته ایم. داوران در تکواندو پیشرفت قابل توجهی داشته اند و توانستند این دوره بازی های مهم جام فجر را با قضاوت های خوب و کم نقص پشت سر بگذارند.

وی عملکرد داوران ایرانی را بهتر از سایرین خواند و تصریح کرد: داوران بین المللی ایرانی نسبت به برخی از داوران خارجی قضاوت بهتری داشتند. برخی از داورها هم ضعیف ظاهر شدند و باید به وضعیت آنها در ادامه رسیدگی کنیم. تنها مشکل اصلی داوران ایرانی که بسیار به چشم می آمد عدم تسلط به زبان انگلیسی بود. متاسفانه داوران ما با داشتن مدرک داوری بین المللی به زبان انگلیسی تسلط ندارند و در گفتگو با مربیان خارجی در میانه بازی دچار مشکل می شدند.

رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو در ادامه افزود: از همین جا به تمام داوران در بخش مردان و بانوان اعلام می کنم از این پس افرادی که به زبان انگلیسی کاملا مسلط نباشند در رقابت های بین المللی و سایر بازی ها به کار گرفته نمی شوند. این مشکل کمی نیست و باید هرچه سریع تر داوران به رفع آن بپردازند تا در تورنمنت های آینده دچار مشکل نشویم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 4 اسفند 1393 - 08:30

تعداد بازديد: 984

کد:8637-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool