Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


رضايي: از داورانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، استفاده نمی کنیم

زینال حسینی: استقبال از جام فجر بی نظیر بود

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیمه رازی ایران مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد/ برترین های جام هشتم

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


بیست و ششمین دوره رقابتهای تکواندوی جام فجر مردان؛
یعقوبی طلایی شد / با انصراف عبدالهی، بیگی به مدال طلا رسید

در پایان مرحله فینال رقابتهای وزن 68- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی با غلبه سینا بهرامی مدال طلای وزن دوم را بدست آورد. در وزن 80- کیلوگرم نیز فرزاد عبدالهی به دلیل مصدومیت از حضور در فینال انصراف داد تا میلاد بیگی به مدال طلا برسد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر در بخش مردان (G1)، با حضور 9 تیم از کشورهای افغانستان، ارمنستان، اتریش، فرانسه، ایران، عراق و روسیه، در 4 وزن المپیکی 58-، 68-، 80- و 80+ دقایقی پیش در خانه تکواندو به پایان رسید.

در مرحله فینال رقابتهای وزن 68- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی برابر سینا بهرامی قرار گرفت که در نهایت توانست با نتیجه 13 بر 12 به برتری برسد و مدال طلا را بدست آورد. سینا بهرامی نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

در این وزن همچنین "واهان ایکان" از ارمنستان و مهرداد نورمحمدی از ایران ب مشترکا به مدال برنز رسیدند.

ابوالفضل یعقوبی برای رسیدن به مرحله فینال ابتدا "عارف جعفری" از افغانستان را 8 بر صفر برد، سپس محمد باقری معتمد از ایران الف را 8 بر 6 شکست داد، در ادامه "احمد غلامعلی" از افغانستان الف را 18 بر 5 از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده ارمنستان با نتیجه 6 بر 2 به برتری دست یافت.

اما در وزن 80- کیلوگرم، فرزاد عبدالهی به دلیل مصدومیت از رقابت با میلاد بیگی انصراف داد تا مدال طلای این وزن به بیگی برسد.

در این وزن همچنین "توران مایزروی" از فرانسه و "سعید استیو" از روسیه مشترکا مدال برنز را به گردن آویختند.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 18:07

تعداد بازديد: 537

کد:8596-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool