Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


رضايي: از داورانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، استفاده نمی کنیم

زینال حسینی: استقبال از جام فجر بی نظیر بود

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیمه رازی ایران مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد/ برترین های جام هشتم

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مراسم افتتاحیه مسابقات جام فجر برگزار شد

مراسم افتتاحیه بیست و ششمین و هشتمین دوره از رقابت های بین المللی جام تکواندو فجر در بخش مردان و زنان در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، این دوره از رقابت ها در بخش بانوان از صبح امروز برگزار شد و بیست و ششمین دوره از رقابت های تکواندو جام فجر مردان، فردا پیگیری خواهد شد.

*در مراسم افتتاحیه نصراله سجادی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، استاد «کانگ»، مریم منظمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، طاهره علی آبادی مسئول سازمان بسیج زنان ورزشکار در وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سفیران کشورهای کره جنوبی و کرواسی در ایران، رییس فدراسیون اتریش، علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو، مهرابی نماینده بیمه رازی، غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی، زهرا سروی نایب رییس بانوان بانوان، پیشکسوتان و مسوولین ارشد تکواندو برگزار شد.

* فرزاد عبدالهی قهرمان تکواندوی کشورمان در رقابت های جهانی، پرچمدار کشورمان در رژه ابتدایی مراسم افتتاحیه بود.

* داوران بین المللی زن و مرد از ایران و سایر کشورها در ابتدا وارد مراسم رژه و افتتاحیه شدند و پس از آن تکواندوکاران کشورهای مختلف بر روی شیاپچانگ ایستادند.

* ایران به عنوان کشور میزبان در انتها وارد مراسم رژه شد.

* پس از پخش قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن طنین انداز شد.

* مجموعه ای از بیست و پنجمین و هفتمین دوره جام فجر در بخش مردان و زنان در سالن پخش شد.

* مجری برنامه پس از پخش گزیده ای از رقابت های دوره گذشته از پولادگر رییس فدراسیون تکواندو دعوت کرد تا در جایگاه قرار گرفته و برای حضار سخنرانی کنند.

* سیدمحمد پولادگر از نماینده فدراسیون جهانی «هاذم»از اردن، استاد «کانگ» و همسرشان و شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و مسوولین وزارت ورزش که در این افتتاحیه شرکت کردند؛ تشکر کرد.

* پس از سخنرانی رییس فدراسیون تکواندو، نماهنگی با نام «پیامبر خوبی ها» در مدح حضرت محمد مصطفی (ص) در سالن پخش شد.

* مجری افتتاحیه، پیام دکترمحمود گودرزی، ریاست وزارت ورزش و جوانان را برای حضار خواند. گودرزی ضمن تبریک به مناسبت آغاز رقابتهای تکواندو دهه فجر به شرکت کنندگان و علاقه مندان به این رشته، به اهمیت بالای تکواندو برای سلامت جوانان اشاره کردند و برای تمام شرکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد.

*سوگند نامه داوران توسط «اوسامه محمود»از مصر و«ابراهیم شمس کار»از ایران و سوگند نامه ورزشکاران توسط «سجاد مردانی» نایب قهرمان جهان از ایران و بازیکن افغانستان قرائت شد.

* داوران بین المللی این دوره از رقابت های جام فجر از مقابل جایگاه مسوولین عبور کردند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند. پس از آن بازیکنان افغانستان، بلژیک، ارمنستان، کرواسی، فرانسه، اتریش، عراق، روسیه، آذربایجان، موناکو و قهرمانان ایرانی از مقابل جایگاه عبور کردند.

*گروه نمایش «کوروش» با هدایت کوروش رجلی قهرمان اسبق تیم ملی بر روی شیاپ چانگ آمده و به اجرای حرکات ورزشی این رشته پرداختند.

*مراسم با نمایش تیم ملی پومسه و همچنین اجرا گروه اورمو به پایان رسید.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 بهمن 1393 - 17:48

تعداد بازديد: 711

کد:8571-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool