Farsi | English  
 

   جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


رضايي: از داورانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، استفاده نمی کنیم

زینال حسینی: استقبال از جام فجر بی نظیر بود

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیمه رازی ایران مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد/ برترین های جام هشتم

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


هشتمین دوره رقابتهای تکواندوی جام فجر بانوان؛
شکست قهرمانان جهان / نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

در پایان مرحله مقدماتی هشتمین دوره تکواندوی جام فجر نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی در 4 وزن این رقابتها معرفی شدند.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، هشتمین دوره مسابقات تکواندوی جام فجر از صبح امروز با حضور 12 تیم از 10 کشور در خانه تکواندو در حال برگزاری است. در این دوره از مسابقات که در 4 وزن المپیکی 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم برگزار می شود در پایان مرحله مقدماتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

* وزن 49- کیلوگرم:

در سبک وزنان، فاطمه مداحی تکواندوکار تیم امید ایران پس از اینکه "سمیه غلامی" از افغانستان را 7 بر صفر برد، تکواندوکاری از فرانسه را پیش رو داشت که "یاسمینا عزیز" (دارنده مدال برنز قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا و نفر دوم رنکینگ المپیک) حریف نماینده ایران نشد و در پایان راند سوم، نتیجه را 7 بر 6 واگذار کرد تا از دور رقابتها کنار رود.

همچنین سپیده سفری از تیم کوروش البرز پس از اینکه در یک بازی جذاب و پرامتیاز نیان شاه محمدی از بیمه رازی ایران را 23 بر 14 شکست داد. در دومین دیدار 17 بر صفر نماینده ارمنستان را برد تا برای رسیدن به فینال به مصاف مداحی برود.

در آن سوی جدول نیز نگار شیری تکواندوکار بیمه رازی ایران ابتدا 22 بر 6 بهناز اکبرزاده از امید ایران را برد، سپس 30 بر 5 از سد "انلن گوفین" از بلژیک گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

فاطمه شعبان نیا از تیم کوروش نیز "هاجر مصطفی" از فرانسه قهرمان اروپا و نفر هفدهم رنکینگ المپیک را 11 بر 6 شکست داد و در ادامه با پیروزی 11-یک برابر نماینده افغانستان، به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

*وزن 57- کیلوگرم:

کیمیا علیزاده تکواندوکار بیمه رازی البرز پس از پیروزی 14 بر 2 برابر سمیرا بوستانی از کوروش البرز، در یک دیدار حساس به مصاف "فلوراین لیبوریو" از فرانسه، نفر سوم المپیک، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان و قهرمان اروپا قرار گرفت و در یک دیدار یکطرفه، 18 بر 5 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ریحانه محمدی از تیم امید ایران نیز با غلبه بر نماینده اتریش ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی، حریف علیزاده برای رسیدن به فینال شد.

در آن سوی جدول نیز بهاره ندرخانلو از امید ایران پس از یکدور استراحت به مصاف "گونی آقایف" از آذربایجان رفت در پایان 3 راند مبارزه 10 بر یک پیروز شیاپ چانگ شد و سعیده وکیلی از کوروش البرز نیز با غلبه بر سوسن حاجی پور از بیمه رازی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این دو تکواندوکار برای رسیدن به مرحله فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

*وزن 67- کیلوگرم:

در رقابتهای وزن سوم المپیک و در یک سوی جدول "هابی نیرا" از فرانسه پس از یکدور استراحت، به مصاف "والریا باشکیروا" از روسیه رفت و توانست در پایان راند 2 با نتیجه 15 بر یک به برتری دست پیدا کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

همچنین شکرانه ایزدی از تیم بیمه رازی پس از یکدور استراحت با نرگس باقری از تیم کوروش البرز رقابت کرد که در پایان 3 راند مبارزه 4 بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
ایزدی برای رسیدن به فینال باید با "هابی نیرا" از فرانسه، قهرمان جهان و نفر دوم رنکینگ المپیک مبارزه کند.

در آن سوی جدول نیز "ماگدا هنین" از فرانسه پس از یکدور استراحت رو در روی هانیه اخلاقی از بیمه رازی قرار گرفت و توانست برابر نماینده ایران با نتیجه 7 بر 4 به برتری دست پیدا کند.

این بازیکن مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان و عنوان نایب قهرمانی اروپا را در اختیار دارد.
"مارینا سامیک" از کرواسی نیز با شکست 11 بر یک پریا پور نعمت از تیم امید ایران راهی مرحله نیمه نهایی شد و حریف "ماگدا هنین" از فرانسه شد.

*وزن 67+ کیلوگرم:

در سنگین وزنان "کارولین گراف" از فرانسه دارنده مدال نقره المپیک لندن، قهرمان جهان و اروپا و نفر سوم رنکینگ المپیک پس از یکدور استراحت، 7 بر 4 از سد پریسا کفایی از تیم کوروش البرز گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اکرم خدابنده از بیمه رازی نیز پس از یکدور استراحت با نتیجه 21 بر 10 برابر تکواندوکار کرواسی به برتری دست یافت و بدین ترتیب باید برای رسیدن به مرحله فینال با تکواندوکار پرافتخار فرانسوی مبارزه کند.

در آن سوی جدول نیز "مائوا میلر" از فرانسه، نقر سوم اروپا و نفر هجدهم رنکینگ المپیک با قبول شکست برابر "الینا ایکاییو" از روسیه از راهیابی به نیمه نهایی بازماند و "ایوا رادوس" کروات (قهرمان اروپا) نیز با شکست سهیلا سیاحی دیگر تکواندوکار راه یافته به مرحله نیمه نهایی شد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 بهمن 1393 - 14:34

تعداد بازديد: 421

کد:8560-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool